Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik mp3 muziek met loopschema voor echte beginners?niet van evy.das voor mij al te zwaar

Bij evi start je met 2 x1'2x2',1x3 die 1minuut dat gaat, die 2minuten lopen das al een uitdaging om dat vol te houden maar die 3minuten dat hou ik niet vol. Extra info:ik sport intensief 2keer per week,2uren en dacht, hoopte dat ik al wat conditie had,helaas niet want ik hou de eerste les van evy niet vol

12 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je moet lopen van Evy kun je ook gaan joggen. En bij het wandelen stevig doorlopen. Ook dan bouw je een conditie op. En doe het een paar keer achter elkaar. En zodra de les lekker loopt ga je naar de volgende les. Zorg wel dat je uitdaging blijft houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zal niet meevallen maar waarom doe je niet gewoon wat er in je macht ligt en net zo lang tot je het langzaam wel kunt oppakken. Ik ben ook zo begonnen en het lukt me uiteindelijk wel , kwestie van doorgaan. Succes. ( De schoenen zijn wel heel belangrijk)
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding