Ik ga graag naar psy-feestjes, maar vanuit mijn vriendengroep is weinig animo om mee te gaan. Hoe los ik dit op?

psy=psychedelic feestjes, vrienden wonen inmiddels samen of hebben een kind. Een andere levensstijl.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kun je anders, als je echt niemand kunt overhalen om mee te gaan, in je eentje gaan? op een feestje kom je genoeg nieuwe mensen tegen... :)

Het beste antwoord

Is herkenbaar. Iedereen gaat settelen en op een gegeven moment, blijf je alleen over wat betreft het feesten.
Jij hebt er nog echt zin in, dus moet je gaan. Dan maar even in een onveilige positie (zonder groep) Maar er zijn daar andere mensen met dezelfde interesses. Dus gewoon gaan zonder de groep. Wie weet wat je tegenkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar met mensen praten heb je zo vrienden, kan je leuk met hun gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga je alleen.

Voorheen ging je toch met je vrienden? Dat begrijp ik tenminste uit je vraag. Dan kom je vast nog wel mensen uit die tijd tegen. Wordt vast weer heel gezellig.
Als je alleen gaat heb je vaak eerder aanspraak dan wanneer je met een groep bent.