Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb geen picknickkleed... Wat kan ik dan gebruiken in plaats daarvan? :)

Ik ga met mijn vriendje indoor picknicken.. Want het gaat morgen regenen. :( Wel wat minder. :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Een paar grote badhanddoeken misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gewoon kleed of deken. Een picknickkleed heeft aan de onderkant vaak een plastic laagje om te voorkomen dat vocht van de ondergrond door het kleed heen komt.
Aangezien je toch binnen gaat picknicken is dat absoluut niet nodig.
Als je geen deken of kleed hebt kun je desnoods een dekbed of slaapzak gebruiken.
Veel plezier morgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tafellaken, oude sprei, of oude deken.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Een tafellaken, beddengoed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnen zal het niet zo snel zo zijn dat je niet zonder kleed kunt.
Als je nog tijd hebt kun je bij blokker ofzo kijken of ze nog die fleeceplaids hebben
Of bij de boerenbond een stuk plastic
Of je kijkt of je moeder nog ergens een oud tafelkleed heeft dat ze niet meer gebruikt.
Of als je toch bij blokker of wibra of zeeman bent, kijk je of ze daar iets hebben.
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
een afdekzeil
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lekker op een kussen aan een klein, laag tafeltje. Dan heb je de sfeer van het op de grond zitten, en de comfort van een eethoek. Je kan ook je dekbed neerleggen ( op een schone vloer en mits je niet knoeit:) dan kan je écht picknicken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een autoplaid

http://www.budgetland.nl/autoplaid-deken-waterproof-p-2320.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een oud dekbedovertrek,daar kun je wat vuilniszakken in stoppen zodat je geen natte billen krijgt.Groot kussensloop kan natuurlijk ook maar dan heb je er een paar nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een fleeceplaid!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je een oud vloerkleedje of een (oud) (plastic )tafellaken? Onder het tafellaken kun je dan wat vuilniszakken leggen om het vocht tegen te houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je gaat indoor picknicken dan zul je van dat vocht geen last hebben maar tegen de koude werken vuilniszakken natuurlijk ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding