Ik heb geen picknickkleed... Wat kan ik dan gebruiken in plaats daarvan? :)

Ik ga met mijn vriendje indoor picknicken.. Want het gaat morgen regenen. :( Wel wat minder. :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.3K

Antwoorden (11)

Een paar grote badhanddoeken misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gewoon kleed of deken. Een picknickkleed heeft aan de onderkant vaak een plastic laagje om te voorkomen dat vocht van de ondergrond door het kleed heen komt.
Aangezien je toch binnen gaat picknicken is dat absoluut niet nodig.
Als je geen deken of kleed hebt kun je desnoods een dekbed of slaapzak gebruiken.
Veel plezier morgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tafellaken, oude sprei, of oude deken.
Amadea
12 jaar geleden
Een tafellaken, beddengoed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnen zal het niet zo snel zo zijn dat je niet zonder kleed kunt.
Als je nog tijd hebt kun je bij blokker ofzo kijken of ze nog die fleeceplaids hebben
Of bij de boerenbond een stuk plastic
Of je kijkt of je moeder nog ergens een oud tafelkleed heeft dat ze niet meer gebruikt.
Of als je toch bij blokker of wibra of zeeman bent, kijk je of ze daar iets hebben.
anneliez
12 jaar geleden
een afdekzeil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lekker op een kussen aan een klein, laag tafeltje. Dan heb je de sfeer van het op de grond zitten, en de comfort van een eethoek. Je kan ook je dekbed neerleggen ( op een schone vloer en mits je niet knoeit:) dan kan je écht picknicken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een autoplaid

http://www.budgetland.nl/autoplaid-deken-waterproof-p-2320.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een oud dekbedovertrek,daar kun je wat vuilniszakken in stoppen zodat je geen natte billen krijgt.Groot kussensloop kan natuurlijk ook maar dan heb je er een paar nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een fleeceplaid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je een oud vloerkleedje of een (oud) (plastic )tafellaken? Onder het tafellaken kun je dan wat vuilniszakken leggen om het vocht tegen te houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je gaat indoor picknicken dan zul je van dat vocht geen last hebben maar tegen de koude werken vuilniszakken natuurlijk ook.