ik zou graag deze carbonwielen kopen, maar is deze site wel betrouwbaar?

Hier is een link van de site:http://nl.aliexpress.com/item/Standard-weight-24mm-clincher-carbon-bicycle-wheels-700c-carbon-fiber-road-bike-racing-wheelset/661877098.html

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja,lijkt mij betrouwbaar,alles is er vrij goed uitgelegd,zou ook via facebook een link hebben.Ook mijn Disconnect programmatje geeft geen verdachte meldingen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je betalen met een methode als je uw bestelling hebt ontvangen dat dan pas het geld wordt overgeschreven? Dus dat als het niet toekomt je geld terug krijgt?
fremar
10 jaar geleden
Nee die is er niet,je kan wel je geld terug krijgen als de bestelling niet voldoet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb jij soms ervaring met deze site? En mss dat ik eerst eens een drinkpulhouder ga bestellen en dan pas het paar wielen, om zeker te zijn dat de verkoper te vertrouwen is.