Doe je je wielerpakje ook aan op strand om extra te bruinen?

Is dit een grap of niet? Een vriend van me zij dat vele renners er aan meededen is dit waar? En oogt dit niet bizar moest je er voorbij lopen ?
alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Natuurlijk niet. Dit is een grap. Je zult dan wel extra zweten :p

Als je je lichaam bedekt met iets wat geen zon doorlaat, zul je niet bruin worden, dus al helemaal niet extra bruin ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar als je ná zo'n dag zonnen het pakje uittrekt, heb je in principe nog steeds je pakje aan, maar dan in een andere kleur :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
! Misschien is dat wel precies wat die grapjas bedoelt. Er circuleert een foto op het internet met verschillende sporters, maar op die foto in zwembroek of bikini. Door het bruiningspatroon verraden ze de sport die ze beoefenen. Ik kan hem zo gauw niet vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gevonden! Zie mijn antwoord.
Het zou kunnen dat een aantal sporters in zekere zin hun sporttenue niet uittrekken. Misschien bedoelt je vriend dat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vooral die 'computer programming' is leuk! Aan de zwembroeken te zien is hij nog van voor het 'gaming'-tijdperk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tikkie archaïsch inmiddels maar ik vind 'm nog steeds leuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihihi, dat bedoel ik. Leuke foto :)
Nee, natuurlijk niet.

De wielrenners zijn alleen zo bruin omdat ze dagelijks vele kilometers fietsen. Alleen al met de Tour de France fietsen ze enkele duizenden kilometers. Als je 75% van de tijd door de zon fiets, heb je toch behoorlijk veel zonnestralen op je gezicht, armen en benen gehad.