Is het verstandig om een bellenblaas binnen in huis, zeg maar in de woonkamer, te gebruiken?

Graag met uitleg waarom wel of waarom niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3K

Het beste antwoord

Overal waar een belletje landt zal er een kring op de meubels achterblijven. Dat ga je zien. Daarnaast wordt het spekglad als het op het parket of plavuizen komt.
Het spul is een beetje vettig en daarom een drama om op te ruimen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt eraan of je het fijn vindt om ringetjes op je meubilair te vinden!

De glycerine in bellenblaas zorgt ervoor dat er ringetjes achterblijven, die makkelijk weg te vegen zijn. Over het algemeen laat bellenblaas geen vlekken achter in stof die niet schoon te krijgen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er maar aan. Als ik mijn nichtje van 2 laat bellenblazen is het niet verstandig, die gooit steevast het flesje om. Bellenblaas opdweilen is best een vervelend klusje want het gaat gigantisch schuimen en het word heel glibberig.
Maar kinderen die ouder zijn of volwassenen kunnen het doorgaans zonder het flesje om te gooien, dan is er wat mij betreft geen enkel bezwaar.
Pas wel op met beeldschermen en televisies, die kunnen vaak niet tegen zeep.