Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga vandaag schoolspullen halen, wat heb ik allemaal nodig?

Wij hebben geen lijst gekregen voor spullen. En als ik ga winkelen voor schoolspullen vergeet ik de helft. Ik ga naar 2havo. Wat voor spullen heb je allemaal nodig, en wat is handig om te hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Atlas, etui, pennen, passer, geodriehoek, misschien wat snelhechters, schriften, een map voor losse bladen, een tas natuurlijk, potlood, een agenda, en een wiskundeschrift, dat is alles dat ik heb.. ohja, en kaft papier en etiketten :D Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ringmappen, plastic mapjes, alles van schrijfgerief bijvullen(stylo's,markeerstiften,potloden,gom,...), cursusblokken met verschillende groottes van ruitjes, tekenpapier, ik heb soms een woordenboek,atlas of bijbel nodig,...

Toegevoegd na 1 minuut:
Rekenmachine, passer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat je in de 1e heb gekocht ong. misschien wat extra. Mappen, schriften, agenda, pennen,potloden, rekenmachine, liniaal,geodriehoek, gum, typex, schaar, hoesjes, snelhechters,etui, kaftpapier etc. Ik weet niet of je tekenen krijgt maar dan moet je speciale potloden aanschaffen. Het is verstandig om een lijstje te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Agenda
- Etui met: HB potlood, gewone potloden, rekenmachine, liniaal, geodriehoek, passer, pen, punternslijper, gum enz.
- Schooltas
- Schriften (lijnen/raster)
- Multomap/Ringmap
- Tabbladen
- Kaftpapier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eerst wat je nog hebt van vorig jaar. De kans is klein dat je spullen die je toen niet gebruikte nu wel gebruikt.
Verder natuurlijk een agenda,aanvullig op schrijfgerei papier en potloden/pennen liniaal.
Voor de rest niet te veel, vooral geen dingen waarvan je niet zeker bent, dat hoor je de eerste les dan wel of je iets speciaals nodig hebt
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Voor je portemonnee raad ik je aan je spulletjes bij de Action te kopen. Leuke spullen en heel goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was de vraag niet, daarom een min . Maar je hebt gelijk dat er bij de Action leuke en goedkope spullen te koop zijn Tientje20.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding