Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een overzicht vinden van de 'nummers van de renners' voor de lezerstoer van de Tubantia?

Ik wil de lezerstour invullen, maar ik kan helaas nergens de nummers vinden van de renners. Ik heb de krant van dinsdag al weggegooid, dus helaas kan ik het niet meer vinden. Iemand een overzichtje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

En je kunt de krant niet meer uit het oud papier vissen?

Dan zijn er drie mogelijkheden:
1) Als je abonnee kun je via internet de krant van dinsdag nog inzien (kost je geloof ik 1,59 Euro).
2) in je kennissenkring informeren of iemand de krant nog heeft.
3) Naar de plaatselijke boekhandel om te vragen of je daar de krant van dinsdag nog kunt kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die lijst stond in de Tubantia van afgelopen dinsdag en is niet online te vinden. Dat wil zeggen, alleen beschikbaar voor abonnees of diegene die hem ergens heeft gekocht. Zie link: http://sport.tctubantia.nl/wielersport/lezerstour
Als je aan deze lijst kunt komen, kun je nog tot vanmiddag 18:00 uur je selectie maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je binnen 5 minuten kan reageren en in de buurt woont en binnen een half uur kan langskomen in Enschede, heb ik deze lijst nog wel voor jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding