Waar kan ik mijn maaien (om mee te vissen) bewaren als ik ze niet in de koelkast mag bewaren?

Ik mag ze van me moeder niet in de koelkast bewaren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (6)

Misschien kun je zo'n klein campingkoelkastje of boxje op de kop tikken, via marktplaats ofzo. Die zet je van in de schuur of de garage, zo ver mogelijk van je moeder vandaan
anneliez
12 jaar geleden
Het enige wat ik kan verzinnen is een koelbox. Als je er steeds nieuwe bevroren koelelementen instopt kun je ze op die manier goed houden (en wel de koelelementen afwassen voor je ze weer in de vriezer stopt, anders krijg je alsnog ruzie met je moeder;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat was bij ons ook een doorgaand debat thuis,
Wat ik me nu bedenk als je het bakje nou afgesloten in een ander bakje zet dat je kan afsluiten. dan is er minder kans dat ze in de koelkast terecht kunnen komen.
Desnoods nog een bakje.

daar kan je moeder toch weinig op tegen hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de vriezer. Gaan ze wel dood van, maar met dode maden kan je toch ook vissen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijk hoor, maden willen toch gaan verpoppen.
Maar hoe kouder hoe langzamer het gebeurt.
Misschien heb je een schuur met een stenen vloer, dan is op de grond in een hoekje meestal het koelste plekje.
Ook kan je in de schaduw ergens tussen de struiken een diepe kuil maken en daar je bakje met made in zetten, het gat dan afdekken met een natte zak en die nat houden.
dat is nog koeler dan de schuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vader had vroeger hetzelfde probleem met levend voer voor zijn aquarium. Dat bewaarde hij toen in een bakje wat hij bovenin de stortbak van de wc hing. Vochtig en koel, en geen moeder die daar dagelijks kijkt ;-)