In een ADVANCED duikcursus ga je 5 verschillende soorten duiken maken.

Een korte uitleg over de 5 duiken:
Bij de navigatieduik leer je om kompas te lezen en op deze manier je weg onder water te kunnen vinden.

Bij de diepe duik leer je om verantwoord dieper te duiken dan de al toegestane 18 meter met een maximum van ..meter.

Bij de bootduik maak je een "standaard" duik maar dan vanaf een boot waar het net weer even anders is om je apparatuur aan te doen en te water te gaan.

Bij de stroomduik leer je om te gaan met getijdentabellen en je te handhaven als duiker in stromend water.

En dan hebben we nog de nachtduik. De meest bijzondere van alle duiken omdat duiken in het donker een bepaalde geheimzinnigheid uitstraalt die voor vele duikers een must is en waarbij je een ander en actiever onderwaterleven zult tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

duiken voor gevorderden.