Hoe bereid je de dodentocht voor?

Toegevoegd na 9 minuten:
Het doel van de dodentocht is om binnen 24 uur een parcours af te leggen van 100 kilometer door Klein-Brabant.
Hoe pak je dit aan?

Toegevoegd na 19 minuten:
Op sportief vlak :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling: de dodentocht is een wandeltocht van maar liefst 100 km. die jaarlijks in augustus georganiseerd wordt in het Belgische Bornem.

Antwoorden (2)

Bedoel je een herdenkingstocht?
Eerst aanvragen bij de gemeente, daar weten ze wel wat je verder moet doen

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik denk dat je alle gemeentes waar je doorheen wilt toestemming moet vragen
Wegen zullen afgezet moeten worden/ of verkeer tegengehouden. Daarvoor heb je medewerking van politie en gemeente nodig.
Ook EHBO dus plaatselijke vereniging vragen om hulp.
Misschien is er al eens ooit zo'n soort tocht gedaan, en is er al ergens een draaiboek waar je gebruik van kunt maken
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie aanvulling vraag :)
Het beste is ervaringen lezen van deelnemers:

http://www.wandelportaal.be/aktivia/downloads/gids_dodentocht.pdf