Waar moet ik op letten bij het kopen van een complete beginners golfset?

Graag persoonlijke ervaringen en geen links naar websites, heb zelf al wat rondgezocht op internet dus links heb ik niet meer nodig.
Ik wil dus graag persoonlijke ervaringen horen.
En het gaat om een complete golfset voor vrouwen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

toen ik begon met golven heb ik ook een beginnersset gekocht van 7 ijzers een zo genoemde gvb set. Echter had ik al na 4 maanden een nieuwe betere set gekocht die beter bij mijn speelstijl paste. Laat je voorlichten door je golfpro over wat voor clubs het beste bij je passen graphite of iron en wat voor flexx stiff of regular en ga zo maar door. Dus koop niet zomaar een beginners set maar koop meteen een set aan die het beste bij jou speelstijl past.

Weet je niet zeker of je verder wilt met golfen dat heeft de golfpro altijd wel clubs die je zolang kan lenen