Hoe maak ik een borstwaartsom?

Of hoe je dat ook moge schrijven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat het om de borstwaardsom bij de rekstok gaat... Je staat op de grond met 2 handen aan de rekstok, je zwaait met een been naar achter en dan zwaai je vervolgens beide benen gevolgd door je onderlijf om de rekstok heen, zodat je in steunstand uitkomt. Het kost wat lichaamsspanning en buikspieren maar dan het is niet moeilijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals op de video is te zien kun je ook opspringen ipv met een been zwaaien.