Hoe trekken turnsters een turnpakje aan?

Aangezien er op een turnpakje geen rits ofzo zit

Weet jij het antwoord?

/2500

alles rekt mee

Dat lijkt me toch niet zo moeilijk. Turnpakjes zijn van uiterst rekbaar materiaal gemaakt en ze stappen er gewoon in via de halsopening, die altijd heel wijd is.

Bij dit pakje vraag ik me dat ook af. Normaliter denk ik ook dat ze via de hals in het pakte komen, maar bij deze foto denk ik eerder door een been gat of zo ;)

Net als een badpak. Lijkt een beetje op hetzelfde materiaal.

Oh, dat gaat heel makkelijk hoor. Net als bij een badpak doe je eerst je benen door die twee gaten, daarna trek je het pakje omhoog. Meestal zit er achter op de rug twee knoopjes die je los kunt maken en weer vast kunt maken als je het pakje aanhebt. Mijn pakje heeft dat in ieder geval wel.

Linker of rechter been dan linker of rechter arm, hoofd en dan rits of kliterband dicht en je bent er.

bij deze hoog gesloten turnpakjes zit er een of 2 knoopjes aan de achterzijde. Voor de rest is het zo rekbaar dat ze via de halsopening gemakkelijk kunnen instappen. (onze dochter heeft enkele jaren op turnen gezeten)

turnpakje is heel rekbaar, net als zwempak, dus gewoon instappen.

Ik zit op turnen dus het is voor mij heel normaal.. Maar het is erg rekbaar dus eerst je voeten dan trek je het goed en dan je armen als er drukknoopjes zijn druk je die dicht en er kan ook een open rug zijn(niet laag maar een klein beetje)... het zit heel strak om je lichaam...

mijn zusje is turnster gewoon net als een badpak via de hoofd ingang

Dat is heel makkelijk. Gewoon door de hals opening. En wat je meestal niet ziet is dat aan de achterkant een klein knoopje zit en daar weer een gat onder waardoor je er heel makkelijk doorheen kan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100