Hoe maak ik een bokszak?

Ik zt onder vechtsport en iwl thuis ook graag stampen enz.
In alle winkels dichtbij mijn buurt kosten ze €70,-
Ik wil nu zelf eentje gaan maken, heb zelf al rondgekeken.
Voor de zak gebruik ik een slaapzakhoes.
Waarmee kan ik het beste vullen? En hoe maak ik hem steviger?
Ik heb ook andere zakken liggen, kleren, zand en tape.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.2K

Het beste antwoord

Als ik de bokszak van mijn zoon bekijk, is die gemaakt van een soort canvas. In ieder geval zeer stevig materiaal. Slaapzakhoes kun je wel vergeten (ik neem aan dat je van plan bent HARD te slaan).
Model kan vrij simpel zijn. Het is het model van een wc-rolletje, en dan langwerpiger. dus een vierkante lap voor de 'romp' en dan twee ronde 'dekseltjes' er op naaien. Een van de dekseltjes met een rits vastzetten, zodat je 'm kunt vullen.
Vulling is textiel dat door de shredder is gehaald.
Je moet 'm ook nog op kunnen hangen, dus er moet een ophanghaak aan vastgemaakt worden.

De tijd die je nodig hebt om dit ding te maken kun je beter aan iets anders besteden, baantje bijvoorbeeld, en die bokszak toch maar kopen. Lijkt me efficiënter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De goedkoopste oplossing is een postzak ritselen.
daar zitten 4 lussen aan met 3hoekige ringen.
De zak vullen met wat je nodig acht en de zak ophangen aan de lussen.
Om je handen te beschermen tegen de ruwe stof gebruik je handschoenen of gebruik een rol seal om de postzak in te sealen.
Er zijn D, B en C zakken. D is de kleinste postzak.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritselen bij een oud papier en lompenhandel.
Of u moet een kennis bij de post hebben werken.