Waar zijn er airsoft clubs?

Halo, Ik zou graag eens met paar vrienden gaan airsoften. De vraag is , ik ben 15 en word 16 in augustus. Zijn er clubs in belgie waar je vanaf 15-16 kan airsoften ? De rest is namelijk 18+. Thx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

Welkom op de website van Airsoft Events Nederland

Wij organiseren Airsoft evenementen in België voor bedrijven, particulieren, politie en het leger.

Dit kan in besloten kring of op een van onze Open Events. Dit zijn evenementen waar individuen en kleinere groepen welkom zijn om met en tegen anderen te spelen.

Vanaf 20 deelnemers kan men terecht voor een eigen - besloten - Airsoft evenement op een van onze speelvelden. Je speelt dan alleen met je eigen groep. Dit is toegestaan vanaf 16 jaar.

dit is de informatie die ik kon vinden, zie bronvermelding,
om je vraag te beantwoorden kun je dus inderdaad vanaf 16 jaar airsoften
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.airsoftgent.be/vragen/index.htm op deze site in België geven ze aan dat het daar illegaal is. Dit is wat ze schrijven: Airsoft is VERBODEN voor minderjarigen. Dat houdt in dat: minderjarigen geen airsoft wapens mogen bezitten, minderjarigen geen airsoft wapens mogen lenen/huren/krijgen & dat minderjarigen geen airsoft wapens mogen gebruiken tijdens het beoefenen van de airsoft sport. Toch lijken sommigen (vooral minderjarigen dus) die WET niet zo goed te begrijpen. Daarom het antwoord op al je vragen: NEE, we helpen je niet om in het bezit te komen van een airsoft wapen. NEE, je mag niet meespelen als je koppig wilt zijn en illegaal wil doen door toch een airsoft wapen te bezitten (ook al mag het van je ouders). NEE, we geven je geen informatie wat betreft prijzen en/of leveranciers van airsoft wapens. NEE, we beantwoorden geen vragen die over airsoft wapens gaan. Dus als dat vanuit Nederland wel georganiseerd wordt in België, schijnt het dat ze dan in overtreding zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dank u ! WIj komen zeker eens langs ! :)