Tijdens de toppers verleden jaar werd gewoon gerookt in de arena.. verschrikkelijk want je zit al hutjemutje, dus heb je daar als buurman veel last van.
Volgens mij mag het niet maar wordt het gewoon gedaan.

Laats bij het hollands feest geweest in de ijsselhallen in zwolle en daar werd ook binnen gerookt. Men lapt de regels gewoon aan zijn laars, net als in de kroegen want daar roken ze ook gewoon weer als het druk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, jammer

Andere antwoorden (2)

Lijkt me haast niet, maar kan me voorstellen dat dit per voetbalstadion verschilt. Informeer gewoon bij het stadion waar je naar toe gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als supporter wel,maar de trainer mag niet roken