Waarom is het ondiepe water in een zwembad warmer dan het diepe gedeelte?

Ik ben een meisje van 12 en ik was laatst in een buitenzwembad en toen vroeg ik me dit af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Omdat de zon niet zo diep doordringt waardoor water aan de oppervlakte warmer is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku

Andere antwoorden (1)

Vaak zitten hier ook kleine kinderen die weleens het zwembad als grote wc zien