Hallo. Ik wil graag mijn conditie verbeteren en meer shape. hoe doe ik dit het beste met fitness?

Ik wil absoluut niet afvallen, gewoon meer shape zeg maar. ik ben namelijk 1.65 meter en weeg 46 kilo.

Moet dit door middel van harstslag training en krachttraining of?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Je kunt het beste een persoonlijk schema laten samenstellen. Dit kun je op de meeste sportscholen doen.
Ik zou een combinatie van cardio en krachttraining doen. Dan doe je eerst de cardio als warming up en conditietraining, en daarna kracht oefeningen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Spieren wegen zwaarder dan vet, dus je zult niet afvallen door krachttraining, je komt alleen strakker in je vel te zitten.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog jong bent, moet je erg oppassen met krachttraining doen. Hier kun je je lichaam mee beschadigen.
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je borsten bestaan uit vet en klierweefsel. Het vet gedeelte kan iets minder worden, maar het klierweefsel blijft gelijk.
En om vet te verliezen, zou je ook een strak eetschema moeten volgen.
Kimath
12 jaar geleden
Als je goeie oefeningen zoekt om thuis te doen, raad ik je de volgende 2 sites aan: www.bodyrock.tv
www.fitvillains.tumblr.com Beide sites bieden schema's met oefeningen, en tips om je eten aan te passen. Je borsten krijg je echt niet snel kleiner hoor, daarvoor zou je echt elke dag lang moeten trainen en heel erg op je eten letten. Geen zorgen dus.