help ik werk ook nog eens met hem wat moet ik nu doen?

zou een man voor je koken als hij alleen sex van je wilt, terwijl hij naar mijn mening ook wel een vrouw uit de stad kan krijgen. hij wil overigens geen relatie.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

er is een amerikaanse uitdrukking: dont shit where you eat.. vrij vertaald: doe niks wat slecht kan uitpakken in/op een plek die je nodig hebt.. zoals je werk... maar er zijn 1000en goede relaties ontstaan op het werk.. use your own judgement

ligt eraan wat voor man het is , een man die echt alleen op sex uit is zal idd wel moeite doen , maar ook niet teveel want daar heeft ie ook weer geen zin in

Als dat alles is wat hij moet doen om jou het bed in te krijgen, waarom zou hij dat dan niet doen? Het lijkt mij makkelijker voor hem om iets meer moeite te doen zodat het met iemand is die hij kent, dan met een onbekende het bed in duiken. Voor sex heb je nog altijd 2 personen nodig en jij hebt hiermee ingestemd. Als hij duidelijk laat weten dat hij geen relatie wil, wat kun je verder dan nog doen? Niks. Wat wil je van hem? Wel een relatie?

Dat verschilt per persoon. De enne man doet echt alles voor een keertje sex en de ander vindt het fijn om voor iemand te koken. Je vertelt ook dat hij geen relatie wil, misschien kan je aan hem vragen wat hij wel wil.

Hoi Sabrina, Ja hoor, dat zou een man echt wel doen. Misschien gebruikt hij het koken juist als middel om jou in bed te krijgen. Je vorige stukje over die man is helaas verwijderd, maar die man wilt echt niet meer met je dan seks vrees ik.

Ik denk dat deze man gewoon een leuke avond wil hebben en als toetje een lekkere vrij partij. Het gaat lijkt me niet om platte sex. En hij vind jou een gezellige meid om een avond mee door te brengen. Dat je met hem werkt is iets wat je zelf moet bepalen of je dat wilt en ermee om kan gaan. "Don't fuck business" is een bekend gezegde dat aangeeft dat het moeilijk kan zijn om alleen sex te hebben met iemand op het werk.

Je bent wel meer waard dan dit. Als je iemand nodig hebt, eens down bent ofzo, kun je dan niet bij je vriendinnen terecht of familie? Zoek afleiding, ga uit, maar verlaag jezelf niet ik vind het zonde. Een man moet meer moeite doen om jou te krijgen en dan heb ik het nog geeneens over 'in bed' te krijgen. Er zijn zat fora waar je je verhaal kwijt kunt als je het even moeilijk hebt, je mag mij ook altijd een pm sturen, maar zoek het niet bij iemand die alleen maar sex met je wilt.. Houd je in en op lange termijn ervaar je de positieve gevolgen hiervan. Succes!

De meeste mannen willen niet dat het een naam heeft. Zij willen het woord relatie niet horen of krijgen het benauwd zodra het vast moet gaan worden. Van nature zijn zij er niet voor gemaakt om een vaste relatie te beginnen. Dat ze dan wel intiem met je zijn wil nog niet zeggen dat ze dan alleen maar op sex uit zijn. Stiekem willen veel mannen namelijk die vastigheid toch wel, ze willen het alleen niet over gevoelens hebben. Das meer een vrouwen ding zeg maar. Das ff heel algemeen he. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, en ik zeg ook niet dat hij niet alleen op sex uit is. Een rechtstreeks antwoordo p je vraag: Ja een man die het alleen om sex te doen is wil ook wel voor je koken hoor, en wel meer ook. Het kan alle kanten op. Vraag is: Hoe voelt het voor jou? Als het voor jou al belletjes doet rinkelen, zou ik het afkappen. Daar hij ook nog een collega is zou ik het zelf sowieso al niet doen, maar das mijn mening

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100