hallo ik wil een verrassingsfeestje voor mijn vriend zijn 30e verjaardag in maffiastijl organiseren maar hoe begin ik daaraan? groetjes

Weet jij het antwoord?

/2500

Praat er met wat gezamelijke vrienden over, zonder het bijzijn van je vriend natuurlijk. Samen even brainstormen en kijken of zij het ook een goed plan vinden! -oke, doe die twee dingen maar andersom, anders werkt het niet natuurlijk :)

Je begint met de feestruimte. Waar wil je het houden en hoe groot moet het zijn? De versieringen in maffiastijl (denk jaren 20/30 en Las Vegas) en moeten de gasten verkleed? Dan een gastenlijst, uitnodigingen in maffiastijl met de dresscode erop vermeld, hapjes en drankjes, (maffiafilm)muziek. Het is wel handig om van te voren te berekenen hoeveel het je ongeveer gaat kosten. Begin ruim van te voren (zo`n 2 maanden). Het kost je vaak meer tijd dan je denkt. Het is handig als je vriendinnen/vrienden hebt die je kunnen helpen. Veel succes ermee en have fun!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100