hallo ik wil een verrassingsfeestje voor mijn vriend zijn 30e verjaardag in maffiastijl organiseren maar hoe begin ik daaraan? groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (3)

Praat er met wat gezamelijke vrienden over, zonder het bijzijn van je vriend natuurlijk. Samen even brainstormen en kijken of zij het ook een goed plan vinden! -oke, doe die twee dingen maar andersom, anders werkt het niet natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat bedenken waar je het feest wilt houden.
Bij iemand thuis, of in een zaaltje?
Als je het in een zaaltje doet, moet je daarnaar op zoek gaan bij jou in de buurt. Spreek een datum af.

Je verstuurt uitnodigingen. Je kunt een uitnodiging maken in bijvoorbeeld Word, en dan wat maffia-plaatjes toevoegen, en de dresscode erbij vermelden!

Zorg dat je vriend op de bewuste avond bij jou is, zeg dat je iets leuks met hem wilt doen voor zijn verjaardag.

Voor het feest moet je drank inkopen. Als je dat bij de slijter doet, neemt hij vaak terug wat niet op is gegaan.
Ook kun je zorgen voor een leuke aankleding van de feestlocatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je begint met de feestruimte. Waar wil je het houden en hoe groot moet het zijn? De versieringen in maffiastijl (denk jaren 20/30 en Las Vegas) en moeten de gasten verkleed?
Dan een gastenlijst, uitnodigingen in maffiastijl met de dresscode erop vermeld, hapjes en drankjes, (maffiafilm)muziek.

Het is wel handig om van te voren te berekenen hoeveel het je ongeveer gaat kosten. Begin ruim van te voren (zo`n 2 maanden). Het kost je vaak meer tijd dan je denkt.
Het is handig als je vriendinnen/vrienden hebt die je kunnen helpen.

Veel succes ermee en have fun!!!