Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik persé op een grote, bekende hockeyclub hockeyen om eventueel te worden ge-scout voor het Nederlands U-16/U-18 mannen hockeyteam?

Ik heb meerdere malen overwogen om naar een andere, grotere club te gaan. Maar ivm. school staan mijn ouders niet helemaal achter dit besluit.
Ik loop, naast de dagen dat ik hockeytraining heb, elke dag 3/5 kilometer hard. Dus ik train er naar mijn idee hard voor!

Toegevoegd na 30 minuten:
Het is dan ook wel mijn allergrootste hobby en droom.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hockey
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=8EPOSSTqbNQ

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, het hoeft niet persé, je kan ook gescout worden op een kleinere club, maar de kans is wel groter als je naar een wat grotere, meer bekende club gaat, omdat daar meer scouts langs zullen komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan op een kleine club gescout worden maar er komen er maar weinig en uit ervaring kijken ze bijna alleen maar naar de hoge teams. Als je een wedstrijd speelt bij een iets grotere club zou je misschien ook gescout kunnen worden of door de club zelf. Het is wat lastiger maar zeker niet onmogelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding