weet er iemand hoe ik beter kan worden in dansen zonder naar de dansles te gaan want dat doe ik al?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker veel oefenen! :D

Antwoorden (8)

Vaker naar dansles? Als je dat niet wil dan moet je veel oefenen waar je ook maar kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op internet staan zat hulpmiddelen, kun je googelen. youtube ook trouwens. en voor de rest nog meer oefenen, want daar leer je het meest van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoela hoep kopen.... lekker losjes in de heupjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gevoel hebben dat je niet goed kunt dansen, kan betekenen dat je geen maatgevoel hebt.
Maar er kan ook nog iets anders zijn: dat je je geremd voelt op de dansvloer. Dans is overgave aan de muziek en aan de danspartner en vooral, er plezier in hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meer in interesseren en soepel zijn.
en probeer enorm goed er in te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen schaamte kennen en alles om je heen vergeten, ook kan het helpen om videoclips te kijken en wat te oefenen, je kunt meer dan je denkt.
12 jaar geleden
Naar dans films kijken en naar filmpjes op youtube. Probeer gewoon wat leuke danspassen uit en oefen er veel mee (bijvoorbeeld voor de spiegel). Vraag aan vrienden of ze je nog tips kunnen geven en wees vooral niet bang!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt niet eens dansles nodig joh. Ik heb een Zuid-Amerikaanse achtergrond, dus daar zou het misschien ook aan kunnen liggen, maar ik heb het gewoon geleerd van invloeden van buitenaf. Gewoon mensen zien dansen, in het echt, op tv, op internet.. Op youtube kun je makkelijk filmpjes vinden. Ik heb salsa geleerd puur door filmpjes op youtube.