Kent iemand een relatief makkelijk te houden, klein blijvende soort hagedisachtige?

Ik zoek voor in een kleiner terrarium een soort hagedisachtige (hoeft dus niet percé een hagedis te zijn maar dat het er iets vanaf heeft). En omdat ik een beginner ben het liefst een niet al te lastige. Suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dit is een lijstje om goed mee te kunnen beginnen:
baardagaam, bruine anolis, roodkeel anolis, tjik tjak,
luipaardgekko, langstaarthagedisjes.
Deze zijn allemaal makkelijk te houden en de meesten hebben niet zoveel ruimte nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou een baardagaam in overweging kunnen nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een schildpak ?? das makkelijk en ook nog is leuk !

Toegevoegd na 16 seconden:
schildpad*