hoe heten de mensen die beroemd zijn in dans (klassiek,hiphop,jazz enz)

ik bedoel dan ook echt beroemd dat je meteen weet wie het zijn zoals : mj, beyonce, alicia keys, 50 cent,jan kooieman XD, dan karaty enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Nooit van gehoord!"

Antwoorden (5)

De algemeen maatschappelijk gehanteerde naam is: dansers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon artiesten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik weet het antwoord niet op al je vragen lol.
Maar bijvoorbeeld een ballerina heet op een gegeven moment een "prima ballerina". Dan weet je dat je met een kunstenaar(es) in de balletwereld te maken hebt.
Je vraag heeft me nieuwsgierig gemaakt, dus ik ga eens flink aan de slag met Google :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die erg goed is in muziek wordt ook wel een virtuoos genoemd. Bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beroemde proffesionele dansers :-)