Bestaat er in Nederland een soort "bootcamp" om af te vallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ja. Het is begonnen in Amsterdam en breidt zich nu meer en meer uit. Ook in Arnhem zijn er al diverse aanbieders met bootcamps op verschillende nivo's. Vaak wordt het gegeven door sportscholen. Informeer bij een sportschool bij jou in de buurt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar in Amsterdam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.thebootcampclub.nl/amsterdam Bootcamp in het amsterdamse bos, op dinsdag voor beginners. Ga je het echt doen?!
Succes!

Andere antwoorden (1)

Ja, dat bestaat. Het is de nieuwe trend dus aanbod zal wel overal uitgebreid worden. In ieder geval begint er per augustus een training in Meerhoven (Veldhoven).