Als je de vierdaagse van Nijmegen bedoelt, dan is die grotendeels altijd de zelfde route. Er zijn in de loop der jaren wel wat kleine wijzigingen geweest, bijvoorbeeld wanneer de doorloop ergens niet goed meer kon gaan, maar naar welke plaatsen wordt gelopen is op elke dag van die vier dagen gelijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dinsdag is de dag van Elst. Woensdag die van Wijchen. Donderdag van Groesbeek. En vrijdag van Cuijk.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger waren de routes wel anders hoor. Dus in de loop van de jaren verandert er wel wat.

Andere antwoorden (1)

Nee kleine aanpassingen zijn er altijd wel. Gaat dan meestal om straatjes die net even anders zijn. Er zijn wel vaste routes naar de bekende plekken. Zoals de dag van Groesbeek. Overigens is het plan om over een paar jaar misschien over de nieuwe stadsbrug te lopen van Nijmegen Noord naar Nijmegen centrum. Dus kleine nuances wel, maar de hoofdroutes naar blijven hetzelfde. Woon zelf in Nijmegen ;)