Waar kan ik Superdieren kaarten vinden?

Waar kan ik Superdieren kaarten vinden, maar dan gratis?
Niet Marktplaats enz.
Waarom?
Omdat ik 2dehands sites niet zo betrouwbaar vind.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik heb op MP vaak plaatjes aangeboden dus dat is best te doen hoor. Het enige dat het je kost is een paar postzegels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hihi, vond het ook al raar als je gratis dingen zoekt dat het niet betrouwbaar zou zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoel ik eucalypje. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier idem. Goeie ervaringen met marktplaats. helaas voor jou heb ik mijn grote stapel dubbelen cadeau gedaan aan iemand die ze spaart voor de voedselbank, zodat kinderen die daar komen ook eens een kaartje krijgen.

Antwoorden (5)

Bij de ah, ze hebben daar ook ruilmiddagen. Check de site www.ah.nl veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben al bij de ruilmiddag geweest, en ik weet al bij de AH, maar ik bedoel GRATIS....
Dus dat je NIKS hoeft te betalen.
Daarmee bedoel ik dus niet boodschappen doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde ook niet boodschappen doen, maar aansluiten in de rij bij de bedelende kinderen!
Wij geven je antwoord op je vraag en doen dit met de beste bedoelingen, ik vind niet dat je zo vriendelijk reageert Ramin!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben ik het mee eens! Jij stelt een vraag en er word hier gewoon normaal antwoord gegeven. Hoe kunnen wij weten dat jij die dingen perse gratis wilt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, Sorry voor mijn gemene reactie.
Ik bied hiervoor mijn excuses aan.
Wel bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aanvaard :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! Eigenlijk echt wel een goeie antwoord!! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alhoewel Tioking nou wel gemeen doet.....
Vind je ook niet Snuf?Trouwens leuke naam Snuf!!
Hoe kom je aan de naam Snuf?
je moet het bij zoiets vooral van kennissen hebben
ook ken ik mensen die in een flat ophangen dat ze de kaartjes willen hebben, en dan gooien veel mensen ze automatisch al in de brievenbus (is alleen van toepassing als je ook toevallig in een flat woont)
dergelijke creatieve oplossingen moet je t vooral van hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon niet in een flat.
Je kunt natuurlijk ook met je verzamelalbum bij de kassa's gaan staan en hopen dat vriendelijke mensen hun kaartjes aan je willen geven. Je moet het wel durven, maar het is toch de meest directe weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn boek vol gekregen dankzij Hyves. Moet je natuurlijk wel een account hebben. Ik heb in mijn wiewatwaar de nummers vermeld die ik nog moest en heel veel vrienden reageerden daar op! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens op de site:
http://www.misiknog.nl

Vul rechts in het zoekveld superdieren in en je komt vele advertenties tegen waarin mensen melden welke ze zelf nog nodig hebben en welke ze aanbieden.