wat zijn leuke dingen te doen met kinderen van leeftijd 15, 9 en 7? (allemaal meisjes)

er is al met barbies gespeeld en koekjes gebakken

Weet jij het antwoord?

/2500

Nagels lakken De koekjes versieren (miss al gedaan) Verkleedpartij met leuke schmink/make up (ligt aan de leeftijd. 15 zal geen schmink willen denk ik)

Met zijn allen tekenen?

Gezelschapsspellen! bvb Kolonisten van Catan (juniorversie)

Naar een pretpark of dierentuin. Naar het zwembad. Naar het strand, naar een bos. Ook leuk: een film kijken. (hoewel wel lastig een film te vinden die ze allemaal leuk vinden ;) ) Winkelen vinden ze vast ook wel leuk. Een spelletje doen, of iets creatiefs zoals: tekenen, schilderen.

Ik heb met mijn dochter vaak een meidenavondje gedaan (mag natuurlijk ook overdag) dan deden we een maskertje op, onze voeten in een voetenbadje, nageltjes knippen en lakken van handen en voeten, dan deze lekker insmeren met een lekkere creme. evt na het maskertje nog een beetj rommelen met make-up. Daarbij kan je dan een luchtige film opzetten, bijv een romantische komedie, altijd goed. Bakkie chips en drinken erbij, meiden vinden dat helemaal leuk.

Zelf sieraden maken

Zelf pizza's bakken, ieder met zijn eigen favoriete beleg. Dus schaaltjes klaar zetten met tomaten, soorten kaas, ham, salami, champignons, ananas, enz. gebruik je fantasie. En als toetje fruitsalades maken, op dezelfde manier: ieder zijn eigen favoriete fruit erin en eventueel saus erover (chocolade, aardbeien, enz. ) Kan ook met ijs trouwens.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100