Welke BMX maat moet ik hebben?

Ik wil gaan BMX'en en ben 1,80m
Ik weet niet welke maat ik moet hebben..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er ook aan of je er mee wilt springen of gwn trucjes

Antwoorden (2)

Dit is geheel afhankelijk van jou stijl en de stijl bmxen wat je wil gaan doen. Flatland, Freestyle/street, of Dirt. Tussen deze frames zit al een groot verschil in maten. Als je goede info wil hebben zou ik eens een mailtje sturen naar www.soulcycle.com Deze mensen willen je er vast meer info over sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen bmx ervaring,maar ik denk toch wel dat deze vraag het best gesteld kan worden in de betere fietszaak/BMX specialist.
Ze kunnen daar de fiets aanpassen op je postuur /lengte/beenlengte/wat je ermee wilt doen en in welk gebied,want duin of bos gebied heb je lijkt mij hele andere materialen nodig.
veel plezier.