Wat kun je doen als je over een uur intensief moet sporten en je hebt nu erg honger?

Je komt net thuis en je hebt honger en over een uur moet je gaan sporten. Wat kun je het beste eten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Kimath
12 jaar geleden
In elk geval wat eten. Deed ik eens niet en viel bijna flauw, zag allemaal zwarte vlekken.

Het beste antwoord

Je zou een banaan kunnen eten of een fruit- of mueslireep of een liga, in ieder geval iets met koolhydraten, wat snel verteerd. Beter kun je niet teveel eten zo vlak voor het sporten, daar kun je last van krijgen. Maar de één heeft er meer last van dan de ander. Dat zou je voor jezelf even uit kunnen proberen, wat voor jou werkt en niet werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Iets met veel koolhydraten, en gaan eten , anders krijg je buikpijn later
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een appel of een muesli reep ofzo. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koolhydraten. Een banaan bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plak brood met mager beleg. Dat verbrandt je wel weer met sporten.