Dat zijn normaal gesproken tien baantjes.
Voor mij duurt dat drie uur, inclusief reanimatie door de badmeester...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
haha :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer vereerd!!!! :)
Ik heb vandaag met gym ongeveer 400 meter gezwommen in 12 minuten (eigenlijk 500 meter maar ik heb een beetje afgesneden;)). Dus 250 meter= ongeveer 7,5 minuten. Maar het hangt natuurlijk helemaal van je snelheid af (ik ben best wel langzaam;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zoon van 10 jaar doet 100 in 1min en 45 sec. Dus je moet zijn zeker in 5 min kunnen redden. Ligt er ook aan welke slag je doet. Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
250 meter is het antwoord ( grapje) Het is logisch dat dat afhankelijk is van de zwemmer zijn snelheid
FRank