wanneer kan je zeggen dat je "goed" kan hardlopen?

ik ben een jaar geleden ongeveer begonnen met hardlopen, had toen een conditie van niets, en nu loop ik de 5 km in 21 minuten, kan ik dan ook al zeggen dat ik wel goed kan hardlopen, of overdrijf ik dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dat is een mooie tijd. Dus ja, je hebt een aardig goed hardloopniveau.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je tijdens het hardlopen ook nog normaal kunt praten en niet na ieder woord naar lucht moet happen.