Hoe oud moet je zijn om Spinning les te geven?

En moet je dan een cursus hebben gevolgd van Les Mills?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je minimaal 16 moet zijn, omdat iemand onder de 16 dit niet als (bij)baan mag doen.

Dan het volgende deel van je vraag:
Wil je de officiele spinning® geven dan moet je naar:
www.spinning.com (dat is de officiele spinning van johnny G)

Wil je liever lessen geven die al kant en klaar zijn (muziek en oefeningen) dan kun je het beste naar:
www.lesmills.nl (RPM)

Verder zijn er nog tal van andere opleidingen, maar die zijn eigenlijk allemaal gerelateerd aan de bovengenoemde opleidingen.
Sportscholen vragen bijna altijd een opleiding van Johnny G of RPM.

"Les Mills basisopleidingen 2011

Om als instructeur bevoegd te zijn tot het geven van een Les Mills programma in een club, dient eerst de basisopleiding met succes te zijn voltooid.

De twee- en driedaagse basisopleidingen van de Les Mills programma's worden meerdere malen per jaar op diverse locaties gegeven. Deelname aan een basisopleiding is alleen toegestaan als de instructeursovereenkomst is getekend. Indien de instructeursovereenkomst voor aanvang van de basisopleiding niet is ondertekend, kan niet worden deelgenomen aan de basisopleiding."

http://www.lesmills.com/netherlands/les-mills-career/basisopleidingen.aspx

"Een gecertificeerde instructeur worden is net zo makkelijk als tot 3 tellen:

Schrijf in voor een Spinning instructeuropleiding. Na de voltooiing van deze opleiding ben je klaar om wereldwijd les te geven bij Officiële Spinning centra.

Bestudeer de Spinning instructeurhandleiding en geef les om waardevolle praktijkervaring op te doen.

Doe de Spinning instructeur assessment online of stuur het in. Als je geslaagd bent, ontvang je jouw Spinning instructeur certificatiekaart. "
http://www.spinning.com/spinning-ema-instructeurs/word-instructeur.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kheb er bijna geen woorden voor...zo'n mooi antwoord ;-) ++