Welke voetbalclub (bij de mannen) is het vaakst kampioen geworden? Maakt niet uit welke competitie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ajax is 31 maal kampioen geworden. Een telling in een lagere competitie heeft weinig zin want je gaat vaak omhoog als je eerste wordt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Real Madrid won 32 keer, Benfica ook.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ok en het wereldrecord staat op 54: Glasgow Rangers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Bronvermelding klopt niet. Waar komt die tekst vandaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zeg je: je hebt per ongeluk een verkeerd stukje gekopieerd, zou je even de goede bron willen neerzetten? En dan zeg ik: goh dank je, helemaal niet gezien dat de wikipediapagina die ik gekopieerd had om hier neer te zetten niet gekopieerd werd maar de tekst die ik daarvoor had gekopieerd.
Amadea
11 jaar geleden
Moet jij nou altijd weer de les lezen? Zelf een keer aardig zijn, dan kan een ander dat ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij niet merkt dat ik ook wel eens aardig ben tegen je dan zit de fout bij jou. Ik reageer echt niet op de persoon maar je weet best dat ik niet expres geen link heb neergezet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En waarom hoef jij niet aardig te zijn en ik wel?

Andere antwoorden (2)

in duitsland is dat bayern munchen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Japan, zoals jullie allemaal wel weten is dat: Kashima Antlers

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Japanese_football_champions