Zijn er in de buurt van zaltbommel stakeroutes?

Ik hou van skate, mar wel op goed geasfalteerde weg. Weet iemand van jullie misschien een skate route in de buurt van Zaltbommel?

Toegevoegd na 13 minuten:
Heel erg bedankt voor je antwoord, maar hoe moet ik dan weten hoe ik moet skeeleren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet mogelijk om gewoon fietsroutes te volgen? Of zijn die op een bepaalde manier anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt inzoomen op die kaart, en dan kun je de straatnamen zien.
Je zou bijvoorbeeld die site kunnen openen op je mobiel, en dan met gps de route instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bert, ..... dat is ook echt niet op te maken uit de toelichting van de vragensteller he...pfffff..

Antwoorden (1)

Op onderstaande site staan een hoop skateroutes, die al gereden zijn.
Ze zijn wel erg lang allemaal.
In de link eentje in de buurt van Zaltbommel, op de site staan er meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, maar hoe weet ik dat hoe ik moet skeeleren? wat is de route?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt inzoomen op de kaart, dan kun je de straten zien.
Je zou de site kunnen openen op je mobiel en dan met GPS de route invoeren.
Je kunt ook de route invoeren op de ANWB routeplanner, en dan uitprinten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen gps op mn mobiel en op anwb routeplanner??? hoe moet dat dan? ik zou wel zelf kunnen opschrijven hoe ik moet rijden door te kijken naar die straten :)
en een fietsroute is miss ook nog nie zo`n slegt idee, daar ik ga ook even naar kijken heel erg bedankt