Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik eindeloos blijven zwemmen in een zwembad?

Ik heb een zwembad van 12m, maar om hier baantjes te trekken is het juist iets te kort, dus zoek ik naar een manier om eindeloos op ongeveer dezelfde plek te kunnen zwemmen (een goedkoop of gratis systeem). Ik ken wel een jetstream, maar dit kost dan weer te veel. Ik heb al zitten denken om een touw ergens aan vast te maken en dan het andere uiteinde aan m'n voet of gaat dit niet lukken? Andere ideeën?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je eigen idee lijkt me wel oké, ziet dr ook wel grappig uit wss. Als t je meer om t bewegen gaat dan kan je ook watertrappelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dat idee van jou geen Eens zo heel geel maar dan niet aan je voet maar aan je lichaam door een soort van vest alleen dan van touwen dat dus vast zit aan je romp. Dan moeten de touwen aan een muur of paal worden vast gemaakt het liefst zo hoog mogelijk zodat het niet irriteert met zwemmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een stuk elastiek. Maak de ene kant om je middel en de andere kant aan het zwembad... en zwemmen maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet 2 palen in de grond,1 links en 1 rechts van het bad.
Span een kabel tussen deze palen en maak in het midden een bevestigingsoog.
Doe een zwemvest om en bevestig het oog ergens op je rug.
Nu is het een kwestie van de juiste spanning op de kabel om
te zorgen dat je op de goede hoogte in het water blijft hangen.
Op deze manier zou het volgens mij moeten kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding