Hoe kun je je voorbereiden op een zware training?

Ik heb morgen een hele zware conditie/loop training. Het is echt zwaar en onze trainer zei ook dat we zo ver mogelijk onze grenzen moesten uitbreiden en daarom vroeg ik me dus af hoe ik me erop voor kon bereiden? Hoor het graag want het is morgen al!

P.s. Ook wat ik moet eten enzo!

Weet jij het antwoord?

/2500

pasta eten, drie uur van tevoren, minstens 8 uur slapen, verstand op nul zetten, misschien een muziekje op en doorgaan

eet brood en pasta: geeft een vol gevoel bereid je mentaal voor: zo van ik kan het en ga ervoor. draag goed schoeisel, kleed je niet te warm en niet te koud heel veel succes!

's ochtends veeel vroeger (ik weet niet hoelaat je daar moet zijn maar bijv. 4 uur ofzo) opstaan en dan véél eten! pasta is inderdaad een goeie, of iets anders stevigs. en dan weer slapen, zo lang mogelijk! vlak van tevoren misschien een appel voor de energie. en bedenk waarom je dit doet! het is leuk! als je er geen lol in hebt, niet doen dus! succes!

Koolhydraten ofwel suikers, zijn het toverwoord. Je kunt ook voor onderweg iets meenemen, zoals een banaan of een krentenbol. Maak je eigen sportdrank met water, appelsap en een beetje zout. Meer info zie bron

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100