Hoe kun je je voorbereiden op een zware training?

Ik heb morgen een hele zware conditie/loop training. Het is echt zwaar en onze trainer zei ook dat we zo ver mogelijk onze grenzen moesten uitbreiden en daarom vroeg ik me dus af hoe ik me erop voor kon bereiden? Hoor het graag want het is morgen al!

P.s. Ook wat ik moet eten enzo!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.7K

Antwoorden (4)

pasta eten, drie uur van tevoren, minstens 8 uur slapen, verstand op nul zetten, misschien een muziekje op en doorgaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of nu pasta eten en veel en morgenochtend naar de wc, een kopje koffie kan helpen wel ontbijten, maar ruim van te voren
eet brood en pasta: geeft een vol gevoel
bereid je mentaal voor: zo van ik kan het en ga ervoor.
draag goed schoeisel, kleed je niet te warm en niet te koud
heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
's ochtends veeel vroeger (ik weet niet hoelaat je daar moet zijn maar bijv. 4 uur ofzo) opstaan en dan véél eten! pasta is inderdaad een goeie, of iets anders stevigs. en dan weer slapen, zo lang mogelijk! vlak van tevoren misschien een appel voor de energie. en bedenk waarom je dit doet! het is leuk! als je er geen lol in hebt, niet doen dus! succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koolhydraten ofwel suikers, zijn het toverwoord. Je kunt ook voor onderweg iets meenemen, zoals een banaan of een krentenbol. Maak je eigen sportdrank met water, appelsap en een beetje zout. Meer info zie bron