Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je je voorbereiden op een zware training?

Ik heb morgen een hele zware conditie/loop training. Het is echt zwaar en onze trainer zei ook dat we zo ver mogelijk onze grenzen moesten uitbreiden en daarom vroeg ik me dus af hoe ik me erop voor kon bereiden? Hoor het graag want het is morgen al!

P.s. Ook wat ik moet eten enzo!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

pasta eten, drie uur van tevoren, minstens 8 uur slapen, verstand op nul zetten, misschien een muziekje op en doorgaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of nu pasta eten en veel en morgenochtend naar de wc, een kopje koffie kan helpen wel ontbijten, maar ruim van te voren
eet brood en pasta: geeft een vol gevoel
bereid je mentaal voor: zo van ik kan het en ga ervoor.
draag goed schoeisel, kleed je niet te warm en niet te koud
heel veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
's ochtends veeel vroeger (ik weet niet hoelaat je daar moet zijn maar bijv. 4 uur ofzo) opstaan en dan véél eten! pasta is inderdaad een goeie, of iets anders stevigs. en dan weer slapen, zo lang mogelijk! vlak van tevoren misschien een appel voor de energie. en bedenk waarom je dit doet! het is leuk! als je er geen lol in hebt, niet doen dus! succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koolhydraten ofwel suikers, zijn het toverwoord. Je kunt ook voor onderweg iets meenemen, zoals een banaan of een krentenbol. Maak je eigen sportdrank met water, appelsap en een beetje zout. Meer info zie bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding