Kan je doodgaan tijdens smackdown?

Ik wist nogsteeds niet wie Rey Mysterio nou eigenlijk was. Ik zocht het op youtube. Het bleek een smackdownspeler te zijn en ik keek een filmpje, en het gaat er ruig aan toe. Kan je er doodgaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Het gebeurt bijna nooit hoor, maar soms gebeuren er ongelukken.
Bijv iemand die van een hele hoge ladder viel en die brak zijn nek en er was een hele grote man die aan het vechten was en die kreeg een hartaanval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee ze kunnen niet dood gaan want Bij smackdown is het allemaal een show. De gevechten zijn ingestudeerd bij ufc is dit niet het geval maar zijn er wel bepaalde regels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan in principe overal en altijd wel n keer doodgaan hé