Dat is nog niet helemaal zeker. Feyenoord zal pas dit jaar beslissen of er daadwerkelijk een nieuwe Kuip gebouwd zal worden. Dat hangt er vooral van af of de club voldoende extern geld bijeen kan krijgen.
De kosten voor de bouw van het nieuwe stadion worden op 444 miljoen euro geschat. Als de bouwplannen doorgaan, dan kan de Nieuwe Kuip in 2025 geopend worden.
SimonV