wie weet er een alternatief voor push up steuntjes voor t opdrukken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (4)

De voeten onder het bed plaatsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van een paar bakstenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vorige antwoorden zijn voor sit-ups.
Push ups zijn een ander woord voor 'pompen', zie bron.
Ofwel is de vraag verkeerd gesteld.

Als het om sits ups gaat, vind je al snel tweedehands een bankje dat er speciaal voor gemaakt is.
Zie tweede bron.

Toegevoegd na 5 minuten:
Afbeelding 1: Steunen voor push-ups
Afbeelding 2: Voorbeeld van een bankje voor sit-ups
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bakstenen voor sit ups????
Yeah sure.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, + je
Opdrukken ofwel push ups kun je ook met een stoel doen.

Zie link:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://aka.weightwatchers.nl/images/1043/dynamic/articles/2008/03/115_Chair_dips_new.jpg&imgrefurl=http://www.weightwatchers.nl/templates/print.aspx%3FPageId%3D2000080%26PrintFlag%3Dyes%26previewDate%3D4/25/2011&usg=__1NjsJK5Zez-8iAcPiMVZT5BWg_A=&h=334&w=125&sz=13&hl=nl&start=96&zoom=1&itbs=1&tbnid=aKH47F2vMb_9XM:&tbnh=119&tbnw=45&prev=/search%3Fq%3Dopdrukken%2Btussen%2Bstoelen%26start%3D80%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1259%26bih%3D819%26ndsp%3D20%26tbm%3Disch&ei=05PqTf-FHsWCswbQ85GCCQ

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt ook opdrukken met behulp van twee stoelen.
Die zet je met de zitting tegenover elkaar en dan op elke zitting één hand plaatsen. Vervolgens laat jij je voorover tussen de twee stoelen zakken, en druk je jezelf weer omhoog.

Wel stevige stoelen gebruiken, anders kans op blessures.