Weet iemand een leuk strandje/meertje om morgen heem te gaan in omgeving Utrecht.

Ik wil samen met een vriendin even lekker aan het water liggen, maar waar! Ik woon in Amersfoort.

Toegevoegd na 8 uur:
Bedankt voor alle antwoorden! Het word vandaag strand nulde, maar ga zeker de rest ook eens bekijken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.4K

Het beste antwoord

Strand Nulde bij Putten. Of vind je dat te ver?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In utrecht-stad heb je het Stadsstrand, hier kun je prima ontspannen met gratis toegang. het strand is morgen open, aangezien het warmer dan 18 graden wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Henschotermeer, vlakbij Woudenberg. Is dichtbij en gratis!(behalve als je met de auto gaat en moet parkeren).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De strook bij Breukelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loosdrechtse plassen, Haarrijnse plas en Maarssenveense plassen zijn allemaal leuk om lekker een dagje te zonnen en te zwemmen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Eemmeer is vlakbij en daar zijn voldoende strandjes, lijkt mij. Prettige dag... :)))