Na elke rally, maar bij het begin van een game of een servicebeurt mag de speler die dan mag serveren kiezen vanuit welk vak hij serveert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst ga je tossen.
Wie de tos wint begint met serveren.
Deze persoon mag dan een kant kiezen (meestal favoriete kant).
Als deze persoon het eerst punt wint dan MOET hij / zij van kant wisselen.
Als deze persoon een punt verliest dan krijg jij de service en dan mag jij een kant kiezen.
Als jij weer een punt maakt MOET jij ook van kant wisselen.