Hoe kun je het beste zelf de forehand en backhand-volley trainen bij squash?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ze al geleerd? Of ben je van plan ze zelf te leren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze ooit geleerd maar ik ben het verleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een proefles nemen dan wordt alles weer even opgefrist, want meestal pak je het wel weer snel op.

Het beste antwoord

Op youtube zijn door Expertvillage filmpjes geüpload over dit onderwerp.
Zie onderstaande filmpje met trainer Hill Marks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk filmpje maar dat is met iemand erbij. Ik bedoelde echt oefeningen die ik alleen kan doen. Dus eerst de bal goed voorbereiden zodat ik daarna zelf de volley kan maken.