Wat voor (buik)spieroefeningen zijn goed?

of beenspier of wat dan ook :) voor een strakke buik en bijvoorbeeld een 'programma' om iedere avond in een kwartiertje te doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Bij de bron zie je een link naar de site waar je oefening hebt voor thuis zonder apparaten.
1. Buikspieroefeningen
2. Beenspieroefenigen voor thuis
3. Borstspieroefeningen
4. Armoefeningen met gewichten
5. Rugoefeningen
6. Oefeningen voor de schouders

Officieel moeten je spieren 36u rusten dus dan zou je het niet elke avond kunnen doen.
Maar ik wissel het train af, de ene dag doe ik me onder lichaam en de volgende dag me bovenlichaam.
Zo doe ik het wel elke dag en hou ik er ritme in zodat ik het niet vergeet.

Ik zou zelf de oefeningen uitproberen en de gene die jou het meest liggen daar zelf een schema voor maken. Schrijf gewoon op wat je kan en maak het na 1 week steeds een beetje zwaarder.(Begin bijvoorbeeld met 3 setjes van 10 en week later 3 setjes van 15)

En als je een buikje hebt dan krijg je dit niet strak door simpel je buikspieren te trainen, daar verlies je namelijk geen vet door.
Als je meet spiermassa hebt verbrand je in rust meer calorieën, dit betekend dus dat als je in je hele lichaam spieren traint je vet zult kwijtraken en vanzelf een strakke buik zult krijgen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op je rug, fouten op de grond en knieën in een hoek van +- 75 granden. Hand tegen je hoofd en dan op en neer gaan met je ellebogen naar je knieën.
12 jaar geleden
Ik heb een balansbord aangeschaft via e-bay (sportandmore - 13,50 ex verzendkosten 6,75) Deze ligt in de badkamer en hier poets ik mn tanden op, verwijder ik mn make-up, inmiddels lukt afdrogen ook etc. Goed voor het hele lijf met weinig moeite!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Wat een leuk idee!