Wat als je bij rugby de bal met een effect naar voren gooit maar de bal pas wordt gevangen of de grond raakt als hij achter je gooipunt is?

Wordt er dan afgefloten of mag je gewoon doorspelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan wordt er gefloten voor voorwaarts gooien. De regel is dat je de bal nooit naar voren mag gooien, het maakt dan niet uit waar de bal wordt gevangen of waar de bal neerkomt.

Bronnen:
Ervaring

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100