Wat kan ik geven aan de kinderen als ze de avondvierdaagse hebben gelopen

Ik heb z'n acht kinderen die ik wat wil geven.
Bloemen vind ik te duur worden.
Een zak snoep vind ik niet z'n goed idee.
Wie heeft er leuke tips en ideeën,wat ook nog eens makkelijk voor de kinderen is mee te nemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
7.4K

Het beste antwoord

Wees creatief op de pc en maak een persoonlijke diploma voor ze, hebben ze nog een leuk aandenken voor later!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hell no, als kind wil je gewoon snoep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de vraagsteller wilde dit niet, dus dan maar dit alternatief ;-)

Andere antwoorden (8)

een ketting van chips? Met die ronde chips van Nibbits is dat zo klaar. Maar ook met popcorn kun je een mooie ketting rijgen (dan heb je wel naald en draad nodig).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bosje bloemen van snoep of fruit. Prik op sateprikkers bijvoorbeeld spekjes of andere zachte snoepjes, ook kun je stukjes appel/ banaan/ komkommer/ cherrytomaatjes. Op elke prikker
1. Bind dit samen tot een bosje en verpak het als bosje bloemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuk idee! +1
Bloemen te duur, ok maar bloemen zijn sowieso niks voor kinderen -_- geef ze een happy meal !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker goedkoop!
Bij de HEMA zag ik vandaag nog geweldige grote chocolademedailles, is dat wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Ik vind het WEL een goed antwoord. Voor een keer chocolade geven kan best. Ze hebben er tenslotte een prestatie voor neergezet.
lastig geen snoep en geen bloemen ,,,
juist de 2 dingen die ik altijd kreeg.

enigste wat ik kan bedenken is allemaal een lossebloem (net zoals met valentijnsdag een roos)
en dan nog iets lekkers van chocola ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef ze allemaal een fruitsalade, lekker na het wandelen, appel-, mandarijn-, ananas-, aardbei- etc. stukjes in een bakje, vorkje erbij. gezond en smullen maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+-je van mij
en vergeet de banaan niet
Ik heb voor mijn wandelmeiden een mooie nep-bloem gekocht. Die mini-boeketjes van de bloemist zijn inderdaad best prijzig, je kunt ook zelf een goedkoop bosje bij de Aldi gaan halen en daar een aantal kleinere boeketjes van maken met een leuke slinger en een kaartje er aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef ze allemaal versgeperste sinasappelsap
Was ik dol op toen ik klein was