Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke kleeding kan ik het beste aandoen als ik ga free runnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
799

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Kleding die niet teveel naar beneden zakt, dus geen te wijde joggingbroek, maar wel kleding waar je je fijn in voelt en waar je je vrij in kan bewegen, een joggingbroek/trainingsbroek met koort is bijvoorbeeld handig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot je met dat koort ergens achter blijft haken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo kan ik er nog wel wat van tiesw.
'Totdat je met je schoenveter ergens achter blijft haken'.
een trui om je middel knopen is in het begin ook wel handig, fijn voor je onderrug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik draag zelf tijdens het free runnen altijd een korte broek met een vest.

Daarnaast draag ik ninja schoenen, knie beschermers en van die korte handschoentjes van leer.

Toen ik op turnen zat trainde ik trouwens gewoon in een strakke singlet. Daar draag ik buiten een vest over heen omdat ik vaak schaafwondjes kreeg op me armen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou strakke bovenkleding aan doen. Is fijn bij het bewegen. Zelf gebruik ik bij het turnen een dry fit shirt van Nike. Die zitten erg fijn en ventileren bovendien goed, terwijl je toch goed warm blijft. Verder misschien een sportbroekje of een drie-kwart broek om je knieen te beschermen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding