Hoe kun je extra snel lenig worden?

Ik dans weer na 4 jaar niets aan sport gedaan te hebben. Ik ben alleen helemaal niet lenig meer. Er wordt wel van me verwacht dat ik in april weer op oude niveau ben. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.7K

Het beste antwoord

je hebt nog 6 maanden de tijd dus.
gewoon weer gaan trainen, veel sporten, rek/strek oefeningen doen.
je hebt vaker gedanst zeg je dus je hebt wel wat ervaring, gewoon weer flink gaan oefenen en trainen,

en niet al te snel willen, het moet wel gezond blijven
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Yoga is hier ideaal voor, en je word er ook nog eens lekker rustig van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel oefeningen doen. Op deze site staan een aantal oefeningen: http://www.vlugheidenkracht.com/files/GYMkaderFORUM3651.pdf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een GOED fitnescentrum, dan hebben ze je zo weer als vanouds.
Liefst een sportschool die ook fysiotherapie geven voor sportblessures. Die weten waar ze mee bezig zijn.
jc54
13 jaar geleden
ga 2 x per week zwemmen
je oefent al je spieren op alle niveaus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Power yoga! Word je superlenig van.

http://www.yoga-wijzer.nl/power.html