Waarom krijg ik last van mijn knieën tijdens het sporten (spinning) gevoel moeilijk te omschrijven, heeft iemand tips om Het te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

Ik denk dat je misschien iets rustiger moet beginnen (als warming-up) en dan pas écht moet gaan sporten. Als dat niet helpt, misschien de sport in zijn geheel langzaam opbouwen, dus de eerste paar lessen langzaam, dan een paar lessen iets minder langzaam, zodat je na een paar weken (licht er natuurlijk ook aan hoeveel en hoelang je traint per week) voluit kunt gaan. Ik hoop dat je zere knie snel over zal gaan, beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet te zwaar trappen/instellen. Let ook op de instelling van je fiets, vraag je trainer om advies daarover. Sterkte, t blijft een leuke sport!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch langs een fysiotherapeut gaan.om te vragen wat de beste optie is om te doen tijdens sporten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent mischien in de groei hebben pubers ik weet niet hoe oud jij bent maar ik heb het wel :D